EF » EFnet » Napovedujemo » Okrogla miza: Izzivi trženjskega raziskovanja na trgih Srednje in Vzhodne Evrope

Okrogla miza: Izzivi trženjskega raziskovanja na trgih Srednje in Vzhodne Evrope

27.05.2020

Na Ekonomski fakulteti  Univerze v Ljubljani med 2. in 3. junijem 2020 organiziramo online konferenco EMCB  (http://konference.ef.uni-lj.si/emcb/) v okviru katere vse marketinške raziskovalce vabimo na brezplačno okroglo mizo Challenges in Marketing Research in Emerging Markets, ki bo 3. junija ob 16.30.

Pridružite se nam in sodelujete tudi s svojimi vprašanji in komentarji. Pogovor bo potekal v angleškem jeziku.

Prijava na okroglo mizo: http://raziskave.ef.uni-lj.si/a/878

  • Uvodna govornica: prof. dr. Vesna Žabkar, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani
  • Moderatorka okrogle mize: prof. dr. Maja Zalaznik, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani
  • V pogovoru sodelujeta:
    • gospa Janja Božič Marolt, ustanoviteljica in direktorica Inštituta za raziskovanje trga in medijev, Mediana; nacionalna predstavnica združenja ESOMAR za Slovenijo
    • gospod Janko Hočevar, ustanovitelj in generalni direktor podjetja Aragon, raziskovanje in načrtovanje

Osrednja tema kratkega uvodnega predavanja so izzivi, s katerimi se srečujejo trženjski raziskovalci na trgih Srednje in Vzhodne Evrope. Cilj je predstaviti razvoj, trenutno stanje in prihodnje vidike trženjskega raziskovanja v regiji. Za predstavitev institucij, sodelavcev, tem in najvplivnejših raziskav uporabljamo bibliometrično analizo publikacij iz regije, objavljenih v preteklih treh desetletjih.

Uvodno predavanje temelji na mnenjih treh generacij raziskovalcev v regiji, (1) generacije, ki je začela z raziskovanjem pred letom 1990 v nekdanji Jugoslaviji, (2) trenutno aktivne generacije in (3) prihodnje generacije sedanjih doktorskih študentov in podoktorskih raziskovalcev. Njihovi pogledi so bili zbrani s spletno kvalitativno raziskavo v maju 2020. Analiziramo njihovo oceno gospodarskih, političnih in družbeno-kulturnih izzivov ter izzivov, s katerimi se srečujejo v raziskovalnih procesih, virih in razpoložljivi infrastrukturi. Razpravljali bomo o prihodnosti trženjskega raziskovanja v regiji.

Prijava na okroglo mizo: http://raziskave.ef.uni-lj.si/a/878


Publish your comment: