EF » EFnet » Novice » Na Ekonomski fakulteti UL smo organizirali konferenco EMCB (Emerging Markets Conference Board)

Na Ekonomski fakulteti UL smo organizirali konferenco EMCB (Emerging Markets Conference Board)

05.06.2020

Na Ekonomski fakulteti  Univerze v Ljubljani smo 2. in 3. junija 2020 organizirali konferenco EMCB  (Emerging Markets Conference Board), ki je letos zaradi znanih razmer v celoti potekala prek spleta.

Vodja programskega odbora in sopredsedujoča konferenci je bila prof. dr. Barbara Čater, ki je skupaj s sodelavkama doc. dr. Matejo Bodlaj in asist. Milo Zečević, mag. posl. ved, opravila izjemno delo, saj je bilo treba konferenco v kratkem času postaviti v drugačen, spletni format. Pri organizaciji dogodka je sodelovala tudi Jana Pucelj.

Tema konference je bila Razvoj poslovanja na hitro rastočih trgih: izzivi in ​​dejavniki uspeha. Na dogodku, ki je tokrat prvič potekal v Evropi, so raziskovalci z vsega sveta v 13 ponujenih sekcijah razpravljali o  trenutnih trženjskih vprašanjih in trendih. Konferenca je ponudila priložnosti za razpravo, mreženje in sodelovanje med udeleženci iz razvitih držav in držav v razvoju.

Okoli 30 udeležencev je poslušalo zanimiva plenarna srečanja, ki si jih pripravili priznani profesorji: prof. Naresh K. Malhotra, predsednik EMCB 2020 in prof. Marin A. Marinov, sopredsednik EMCB 2020 ter osrednji govorniki prof. Jagdish N. Sheth, prof. Mercy Mpinganjiraki in prof. Charles R. “Ray” Taylor. Profesorji so s svojimi prispevki ponudili spodbudne vpoglede v vprašanja in izzive trženja na hitro rastočih trgih (njihove biografije si oglejte tukaj).

V sredo, 3. junija 2020, je v okviru konference potekala okrogla miza Challenges in Marketing Research in Emerging Markets. Uvodna govornica je bila prof. dr. Vesna Žabkar, moderatorka pa prof. dr. Maja Zalaznik. V pogovoru sta sodelovala gospa Janja Božič Marolt, ustanoviteljica in direktorica Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana ter nacionalna predstavnica združenja ESOMAR za Slovenijo, in gospod Janko Hočevar, ustanovitelj in generalni direktor podjetja Aragon. Gostje okrogle mize so v luči trenutnih razmer zaradi epidemije novega koronavirusa na pronicljiv in zanimiv način razpravljali o izzivih nove realnosti in prihodnosti trženjskega raziskovanja v regiji.

Prihodnje leto bo konferenca potekala v Puebli v Mehiki, od 16. do 17. marca 2021. Kljub temu da smo na Ekonomski fakulteti uspešno izvedli letošnjo konferenco EMCB, so se organizatorji, predavatelji in udeleženci strinjali, da osebnih stikov in odnosov ni moč nadomestiti s spletnimi orodji. Zato smo ponosni in počaščeni, da je bila Ekonomski fakulteti zaupana ponovna organizacija konference v letu 2022, in sicer konec maja oz. v začetku junija. Upamo, da se takrat vidimo v živo ter tujim udeležencem poleg kakovostnih vsebin dogodka predstavimo tudi lepote Ljubljane in Slovenije.

Sprejeta dela so objavljena v zborniku konference (ISBN 978-961-240-357-7), ki je dostopen tukaj. Preostala vsebina dokumenta je na voljo udeležencem konference.


Image gallery:

Publish your comment: