Kako trenutni EEG indikatorji izboljšujejo učinkovitost evalvacije oglasov: Čustveni vrhovi v trenutkih znamčenja kot ključni indikatorji
08.10.2021EF raziskave

Ključne besede:
Nevrotrženje,
evalvacija uspešnosti oglasov,
EEG (Elektroencefalografija).
Avtorji:
- Tomaž Kolar, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta;
- Zenel Batagelj, VALICON;
- Ismir Omeragić, VALICON;
- Melika Husić-Mehmedović, Univerza v Sarajevu, Ekonomska fakulteta.
Namen članka
Prispevati k razumevanju, razvoju in uporabnosti Nevrotrženjskih EEG indikatorjev za evalvacijo uspešnosti TV in video oglasov.
Ciljna javnost:
Oblikovalci in naročniki oglasov, trženjski raziskovalci.
Kratek povzetek objave
Predmet raziskave:
Obsežna študija 40 TV oglasov, izmed katerih je bil vsak evalviran s širokim naborom EEG in anketnih indikatorjev, kar je omogočilo njihovo primerjavo.
Glavne ugotovitve:
EEG indikatorji merijo drugačne vrste čustvenih odzivov kot anketni indikatorji. Inovativni EEG indikatorji, ki merijo možganske odzive na posamezne kadre oglasov, so tudi bolj učinkoviti v primerjavi z tradicionalnimi, ki merijo zgolj ‘povprečno’ (anketno) oceno oglasa kot celote.
Uporabna vrednost za podjetja:
EEG ima velik potencial za pretestiranje oglasov v smislu dodatnih komunikacijskih ciljev in meril uspešnosti. EEG indikatorji čustvenih odzivov v trenutkih prikaza blagovne znamke lahko pomembno izboljšajo (pre)testiranje, razvoj in uspešnost oglasov.
Revija objave:
Journal of Advertising Research
Rangiranje:
1A2, SSCI, IF: 3.154
Celoten članek lahko preberete na tej povezavi.
Related news
- Oblikovanje porabniških vtisov o toplini in kompetentnosti korpo…08.03.2022
- Razvoj organizacijske agilnosti: bibliometrična študija01.03.2022
- Sintetično-kontrolna methoda: orodje za primerjalne študije v e…15.02.2022
- Humanizacija digitalnega življenja: Zmanjševanje emisij ob hkra…09.02.2022
- Preference kmetov do rezultatskih shem za varstvo travišč v Slo…09.02.2022