EF » EFnet » Napovedujemo » Alumni MARKEThink dogodek: Evropsko nogometno prvenstvo in trendi v trženju

Alumni MARKEThink dogodek: Evropsko nogometno prvenstvo in trendi v trženju

09.05.2016

Rezervirajte si četrtek, 26. maja 2016 ob 18.00 uri za Alumni MARKEThink dogodek na katerem bomo povezovali šport in trženje, se zabavali z improvizatorjema Sašom Staretom in Rokom Bohincem, proti večeru pa se prepustili sproščenim ritmom DJ-a in uživali v medsebojnem druženju. Poskrbljeno bo tudi za prigrizek in pijačo.

Dogodek bo potekal v centru inovativnih dogodkov D125 v Ljubljani (VIVO D125, Dunajska 125, 1000 Ljubljana).

Na dogodku bomo pokrili naslednje tematike:

  • integracija športnega marketinga v trženje podjetja,
  • največji športni dogodki in vpliv na oglaševanje,
  • šport kot platforma za vpeljavo novih marketinških orodij, s poudarkom na digitalnih tehnologijah.

PRIJAVA:

Prijave sprejemamo do 26. maja 2016 oziroma do zasedenosti na alumni@ef.uni-lj.si.

prijava

Prijavnina na dogodek je 10 EUR na osebo. Podatke za plačilo vam bomo posredovali po prijavi.

PROGRAM:

18.00 – 19.00 POGOVOR Z GOSTI

19.00 – 19.30 ZABAVA Z IMPROVIZATORJEMA SAŠOM STARETOM IN ROKOM    BOHINCEM

19.30 – 23.00 GLASBA Z DJ-em IN DRUŽENJE

Registracija bo potekala od 17:30 ure dalje.

Gosti na dogodku:

  • Tomaž Ambrožič, direktor SportMediaFocus
  • mag. Mateja Jesenek, generalna direktorica družbe Intersport ISI, d.o.o.
  • Ilija Kitič, Vodja projektov, NZS

Pogovor bo vodil Gregor Peternel, RTV Slovenija.

RAZLOG VEČ, DA STE Z NAMI:

NAGRADNA IGRA: 1x vikend najem vozila KIA SPORTAGE.  Morda se sreča nasmehne prav vam, zakaj pa ne? Za vas smo, s pomočjo sponzorjev, pripravili tudi vrečke presenečenja.

Evropsko nogometno prvenstvo v Franciji je poleg olimpijskih iger v Riu de Janeiru največji športni dogodek v letu 2016. Za en mesec se bo v Evropi ustavil čas, ne samo za navijače držav udeleženk, temveč za vse športne navdušence. Že dolgo pa nogomet ni samo šport, je tudi (in predvsem) posel, ki z vsakim velikim dogodkom postavlja nove standarde in trende na področju športnega posla in marketinga, vpliv pa odločno presega samo tistega na deležnike, vpletene v svet športa – tovrstni športni dogodki namreč že dolgo postavljajo nove mejnike tudi na ‘običajni’ ravni marketinga. Preizkušajo nova marketinška orodja, uvajajo nove tehnologije, postavljajo nove standarde v svetu oglaševanja in še bi lahko naštevali.

Fotografije in video posnetki narejeni  na dogodku bodo objavljeni preko kanalov Ekonomske fakultete in naših poslovnih partnerjev.

Na dogodku bodo prisotni sponzorji, mediji in športni subjekti.

Sponzorji dogodka:

markethink sponzorji


Image gallery:

Related news

Publish your comment:


Twitter: efljubljana