EF » EFnet » Novice » Alumni dogodek tokrat o Facebook oglaševanju

Alumni dogodek tokrat o Facebook oglaševanju

18.10.2017,

V četrtek, 12. oktobra 2017, se je na  Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani odvijal Alumni dogodek Facebook oglaševanje. Predavateljica Maja Vogrinc je v času delavnice delila svoje izkušnje glede uporabe Facebooka, kot tudi Instagrama, in sicer predvsem z namenom povečanja prodaje, širjenja prepoznavnosti blagovne znamke, poudarila pa je tudi pravila komuniciranja, merjenje rezultatov ter snovanja kreativ.

Živimo v času, ko imajo socialni mediji neverjetno velik vpliv na uspešnost našega podjetja ter na »imidž« naše blagovne znamke. Kdor v to ne verjame, je nekoliko ignorantski, si je že predhodno začrtal poslovno pot z bistveno slabšim potencialom za končni uspeh. Glavni cilj socialnih medijev je vedno bil,  in vedno bo, povezovati ljudi med sabo. Pisanje sporočil preko telefona je dosti lažje kot pa dejansko osebno pogovarjanje, zato posledično čedalje več ljudi preživlja svoj prosti čas na spletu. Ravno zaradi tega prihaja spletno oglaševanje vsak dan bolj do izraza.

Maja Vogrinc je poudarila, kako zelo je pomembno, da to izkoristimo in pospešimo ter povečamo prodajo svojih izdelkov oz. storitev, predvsem preko Facebooka: »Uporabljanje socialnih medijev za oglaševanje samo po sebi seveda ne bo doseglo polnega učinka, če so osnove našega poslovnega plana zastavljene nepravilno.« Kdo je moja idealna stranka, ali je moja spletna stran optimizirana, kakšen je moj sistem prodaje ter na kakšen način obdržati nove – dosežene kupce, vse to so le nekatera izmed mnogih vprašanj, ki si  jih je potrebno zastaviti pred začetkom Facebook kampanj. »S Facebook oglaševanjem bomo v vsakem primeru dosegli večje število potencialnih kupcev, vendar to konec koncev nima pomena, če le-ti ne opravijo nakupa oz. se ne odločijo za našo storitev,«  je še dodala  Maja  Vogrinc.

Predstavljen je bil tudi eden izmed konceptov oglaševanja, in sicer strah pred izgubo. »Ljudje bodo vedno naredili več, da preprečijo izgubo nečesa, kot pa da bi nekaj pridobili,« je pojasnila Maja Vogrinc,  »saj smo taki po naravi.« Upoštevanje nečesa tako preprostega v kombinaciji z uporabo spletnega oglaševanja lahko zelo  zviša potencial za končno odločitev kupca. Naslov oglasa, kot je na primer »kupite to, da bo vaše življenje lažje«, je bolj primerno zamenjati z naslovom »kupite to, preden bo prepozno«, saj vzbudi v človeku strah, da bo nekaj izgubil, naš tip oglasa pa mu daje možnost, da se to ne zgodi. To je bil le eden izmed mnogih konceptov, ki so bili predstavljeni, obenem pa so imeli udeleženci priložnost spoznati tudi  celoten proces izdelave samih Facebook oglasov.

Spletno stran Maje Vogrinc  si lahko ogledate na: http://www.majamarketinglab.si

Matej Jerele, EFnews


Image gallery:

Related news

Publish your comment:


Twitter: efljubljana