EF » EFnet » Alumni » Back to Faculty: EuroBasket – revizija!

Back to Faculty: EuroBasket – revizija!

20.11.2013, ,

Managers’ Alumni Lounge je v torek, 19. Novembra, pripravil izredno zanimivo okroglo mizo. Bogdan Dular, predsednik sekcije Managers’ Alumni Lounge je skupaj z gosti analiziral organizacijo in izvedbo največjega športnega dogodka v zgodovini samostojne Slovenije – EuroBasket 2013!

Aleš Križnar, direktor podjetja EuroBasket je udeležencem povedal: »Po dogodku so občutki zelo emocionalni – po skoraj treh letih trdega dela, smo zastavljeni cilj celo presegli!« Cilj, ki so si ga ob začetku zastavili je bil prodati 145.000 vstopnic – presegli so ga in jih dejansko prodali 182.000. Aleš Križnar kot največjo težavo navaja: »Od začetka do konca projekta EuroBasket smo zamenjali 4 vlade – 4 resorne ministre, ki jih je bilo potrebno prepričati in vedno smo začeli iz nule!«

Tomaž Ambrožič, vodja marketinga, TV pravic in hospitality-ja optimistično pravi: »Pri projektu ni bilo tipičnega slovenskega vrtičkarstva, saj so k sodelovanju povabili vse, za katere so bili prepričani, da bodo zmožni stvari speljati do konca!«

Franc Jezeršek, Catering Jezeršek – uradni catering Eurobasketa meni: »Corporate hospitality – združevanje poslovnega sveta in športa ima v Sloveniji še veliko neizkoriščenega potenciala, v katerega moramo vlagati!«

Dr. Igor Ivaškovič, vodja projekta »Ekonomske raziskave učinkov projekta Evropskega prvenstva 2013« o prvenstvu: »Odločitev, da Slovenija sprejme izziv in kandidira za izvedbo dogodka je bila zelo pogumna, kar je pogumno pa ni vedno nujno tudi pametno – vseeno pa pričakujemo pri naši analizi pozitiven izkupiček!«

Več fotografij si lahko ogledate TUKAJ!

Spremljajte Alumni klub tudi na spletu:

Alumni klub Facebook

Alumni klub LinkedIn

 

Evgen Zajc, EFnews

Efnews-logo


Image gallery:

Related news

Publish your comment: