EF » EFnet » Alumni » Alumni MARKEThink: »Mercedes-Benz išče pomladitev«

Alumni MARKEThink: »Mercedes-Benz išče pomladitev«

19.11.2014, ,

V torek, 16. decembra 2014, je na Ekonomski fakulteti (EF) potekal Alumni dogodek z naslovom MARKEThink: Trženjski izziv 2014. Gostujočo avtomobilsko blagovno znamko in izzive, s katerimi se sooča, je predstavil Andrej Bergant, direktor področja osebnih in lahkih dostavnih vozil v podjetju Autocommerce d.o.o.

Kot je dejal Andrej Bergat, blagovna znamka Mercedes-Benz »želi pomladitev« v smislu pritegnitve mlajše populacije k nakupu njihovih avtomobilov. Cilj so si zastavili na podlagi trenutne povprečne starosti njihovih kupcev, ki presega 50 let. Mlajšo generacijo želijo doseči z dinamičnim oglaševanjem, ki vsebuje kanček humorja, saj je to ena izmed tistih stvari, ki mlade pritegnejo.

»Vsa zgodovina Mercedesa je nakopičena v produktih, ki jih Mercedes lansira na trg. V avtomobilizmu velja, da je čas trajanja od trenutka, ko uprava potrdi različico modela avtomobila in do trenutka, ko pride avto na trg, 4 leta. To torej pomeni, da je Mercedes-Benz S, ki smo ga predstavili lansko leto, uprava potrdila leta 2009. Eden od težjih izzivov je odločitev za spremembo, saj je v teh štirih letih potrebno nekako preživeti«, je pojasnil Bergant.

S predstavitvijo je gostujoča blagovna znamka ljudem želela sporočiti, da Mercedes ni samo avtomobil in ugodje, pač pa gre za življenjski slog, ki ga komunicirajo, živijo in katerega del so tudi sami. Mnenja o razlogih, ki se porajajo kupcem, ko pomislijo na znamko Mercedes-Benz, je Bergant utemeljil: »Ko se pogovarjamo z ljudmi, pravijo, da sami niso zmožni za avto plačati 50.000€, čeprav se cene naših avtomobilov pričnejo pri 20.000€. Njihovo mišljenje je torej napačno.«

Po predstavitvi same znamke so udeleženci dogodka pričeli s svojo nalogo, ki je bila delo v manjših skupinah, kjer so sami iskali rešitve oz. poti do mladih, torej kako doseči njihovo zanimanje in nakup avtomobila znamke Mercedes-Benz. Na plano je prišlo ogromno idej in po besedah Andreja Berganta je bila naloga pravi izziv, saj sami udeleženci dogodka večinoma niso bili kupci njihove blagovne znamke. Med udeleženci dogodka pa so izžrebali tudi srečnico, ki je prejela čudovito nagrado – vikend doživetje z avtomobilom Mercedesom-Benz.

Diana Đukanović, EFnews

efnewskvadrat

________________________________________________________________________________

O blagovni znamki Mercedes-Benz:

 

M

Pred 128 leti je rojstvo avtomobilizma spisal Daimler Benz. Od takrat dalje Mercedes-Benz predstavlja inovacije in postavlja smernice celotni avtomobilski panogi. Pri Mercedes-Benzu so razvili varnostna sistema ABS in ESP ter zračne mehove, prvi pa tudi pričeli z varnostnimi testi trkov (crash testi). Vse do danes ostaja vodilo »Najboljše ali nič.« Blagovna znamka Mercedes-Benz pa v zadnjih letih vstopa v novo ero, tako pri modelih kot osnovni filozofiji. Z novim, svežim pristopom k oblikovanju vozil, postavljanju trendov na področju trajnostnega razvoja in sami komunikaciji.

 

Primož Hvala, povezovalec dogodka:

Primož HvalaPrimož Hvala je vodja Kluba marketinških direktorjev Društva za marketing Slovenije. V podjetju in pri svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področij – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje ter evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov. V zadnjem obdobju je izvajal svetovanje in prodajne treninge pri naročnikih, kot so Peugeot, Citroën, Bayer CropScience, Generali, Debitel, Iveco in Steklarna Hrastnik.

O Alumni MARKEThink Izzivu:

Alumni MARKEThink Izziv je dogodek, na katerem člani sekcije Alumni MARKEThink rešujemo trženjske izzive podjetij. Z dogodkom želimo vas, člane sekcije, spodbuditi k soustvarjanju vsebine in deljenju znanja ter vam ponuditi vpogled v realne trženjske izzive, s katerimi se v današjem času srečujejo podjetja. Naš namen je, da s skupnimi močmi oblikujemo rešitve oz. predloge za podjetja ter se pri tem tudi sami učimo.


Image gallery:

Related news

Publish your comment:


Twitter: efljubljana