EF » EFnet » EFnews » SPORTO 2014: »Sponzorstvo kot finančno gonilo športa«

SPORTO 2014: »Sponzorstvo kot finančno gonilo športa«

25.11.2014,

Portorož je že enajsto leto zapored gostil vodilni regionalni dogodek na področju marketinga in sponzorstev v športu  –  konferenco SPORTO 2014. V okviru dvodnevnega dogodka so tako združeni predstavili svoje uspehe deležniki, ki so del športnega posla, in sicer v slovenskem in mednarodnem prostoru.  

Primeri dobre prakse v znamenju olimpijskih iger in svetovnega prvenstva v nogometu

SPORTO 2014 je otvoril Marek Tesar, direktor marketinga Olimpijskega komiteja Češke, ki je udeležencem predstavil projekt Letni (olimpijski) park Soči 2014, katerega namen je bil združiti čim večje število deležnikov in jih preko različnih aktivnosti povezati z dogajanjem na Olimpijskih igrah v Sočiju. Odziv je bil odličen: »94 % obiskovalcev bi si ponovno želelo videti Olimpijski park leta 2018,« je zaključil Tesar.

V pivovarni Ožujsko  z  viralnim oglaševanjem dosegli globalni PR  

Hrvaška pivovarna Ožujsko je letošnje svetovno prvenstvo v nogometu dodobra izkoristila in lansirala kampanjo, ki je dosegla odlične rezultate na mednarodni ravni. »Kampanja ni promovirala le piva, ampak je prispevala k celotni promociji Hrvaške,« je dejal direktor marketinga, to je  Darko Ivančević, in nadaljeval, da so si z viralnim oglaševanjem zagotovili globalni PR. Na vprašanje, kako naj podjetje dandanes izstopa v poplavi kampanj, pa je odgovoril, da vlada džungla, »zato je potrebno najti ustrezne partnerje in pravo vsebino, ki se razlikuje od konkurence.«

Sponzorstvo kot finančno gonilo športa

Gost osrednjega predavanja prvega konferenčnega dne Patrick Nelly, ustanovitelj in direktor podjetja West Nelly, velja za enega izmed najvplivnejših akterjev s področja športne industrije. Nelly je uvodoma segel v začetke športnega marketinga: »Včasih se je zdel svet veliko večji, organizacije so bile manjše. Danes velja ravno obratno.« Nelly je bil v 80. letih zaslužen za povezavo Coca-Cole in FIFE, slednja  je z  leti postala ogromna mednarodna organizacija. Rekel je:  »Sponzorstvo predstavlja finančno gonilo športa, zato mora biti učinkovito in imeti mora jasen cilj.« Zaključil  je s smernicami športnega marketinga v prihodnosti in pristavil: »Je kot poker;  počakaj in videl boš!«

Jana Drolc, EFnews

efnewskvadrat


Image gallery:

Related news

Publish your comment: