EF » EFnet » Alumni » Alumni MARKEThink: »Mercedes-Benz išče pomladitev«

Alumni MARKEThink: »Mercedes-Benz išče pomladitev«

22.12.2014

V torek, 16. decembra 2014, je na Ekonomski fakulteti (EF) potekal Alumni dogodek z naslovom MARKEThink: trženjski izziv 2014. Gostujočo avtomobilsko blagovno znamko in izzive, s katerimi se sooča, je predstavil Andrej Bergant, direktor prodaje in marketinga podjetja Autocommerce, d. o. o.

Kot je dejal Andrej Bergant, blagovna znamka Mercedes-Benz »želi pomladitev«,  in sicer v smislu pritegnitve mlajše populacije k nakupu njihovih avtomobilov, torej ljudi, starih pod 50 let. Cilj so si zastavili na podlagi trenutne povprečne starosti svojih kupcev, ki je nad 50 let. Mlajšo generacijo želijo doseči  z dinamičnim oglaševanjem, ki vsebuje kanček humorja, saj je le-ta ena izmed stvari, ki mlade pritegne.

»Vsa zgodovina Mercedesa je nakopičena v proizvodih, ki jih Mercedes lansira na trg. V avtomobilizmu velja, da pretečejo od trenutka, ko uprava potrdi različico modela avtomobila, do trenutka, ko pride avto na trg, 4 leta. To pomeni , da je Mercedes-Benz S, ki smo ga predstavili lansko leto, uprava potrdila leta 2009. Eden od težjih izzivov je odločitev za spremembo, saj je v teh štirih letih potrebno nekako preživeti,« je pojasnil Bergant.

S predstavitvijo je gostujoča blagovna znamka ljudem želela sporočiti, da Mercedes ni samo avtomobil in ugodje, ampak je to življenjski slog, ki ga komunicirajo, živijo in katerega del so sami. Mnenja o razlogih, ki se porajajo kupcem, ko pomislijo na znamko Mercedes-Benz, je Bergant utemeljil tako: »Ko se pogovarjamo z ljudmi, pravijo, da sami nismo zmožni doseči cene avtomobila 50.000 €, čeprav se cene naših avtomobilov začnejo pri 20.000 €. Njihovo mišljenje je torej napačno.«

Po predstavitvi same znamke so gostje začeli s svojo nalogo, ki je bila delo v manjših skupinah, v katerih so sami iskali rešitve oz. poti do mladih, torej, kako doseči njihovo zanimanje in nakup avtomobila znamke Mercedes-Benz. Nastalo je  ogromno idej in po besedah Andreja Berganta je bila naloga izziv, saj sami udeleženci dogodka niso bili kupci njihove blagovne znamke. Med udeleženci dogodka so izžrebali tudi srečneža, ki mu je bila ponujena testna vožnja z avtomobilom Mercedes-Benz.

Diana Đukanović, EFnews

efnewskvadrat


Image gallery:

Related news

Publish your comment: