EF » EFnet » EFnews » Popoldan HR managerjev & design thinking: »Ne glede na to, kaj razvijate, vedno razmišljajte, kdo je na drugi strani«

Popoldan HR managerjev & design thinking: »Ne glede na to, kaj razvijate, vedno razmišljajte, kdo je na drugi strani«

17.12.2015

V sredo, 25. novembra 2015, je v Centralni ekonomski  knjižnici (CEK) Ekonomske fakultete v organizaciji Centra za poslovno odličnost Ekonomske fakultete (CPOEF) potekala inovacijska delavnica. Dogodek je po metodologiji  design thinking  vodila dr. Anja Svetina Nabergoj, ki je  prav tako gostujoča predavateljica Univerze Stanford. Aktualni metodologiji, ki se na svetu uporablja za prepoznavanje poslovnih priložnosti in razvoja novih rešitev, z namenom zadovoljevanja potreb uporabnikom, so prisluhnili številni HR managerji.

 

Metodologijo design thinking je razvila Univerza Stanford iz Kalifornije, in sicer v sodelovanju s podjetjem IDEO.  Je inovacijski pristop, ki v poslovnem svetu ponuja odgovore na številne izzive. V prvi vrsti je podpora multinacionalnim podjetjem pri prenavljanju poslovnih procesov in kreiranju novih idej  za obstoj na domačem in tujih trgih.

Kot je poudarila dr. Anja Svetina Nabergoj, se omenjena metodologija ne uporablja samo v podjetjih, ampak tudi med študenti na Univerzi Stanford. Po besedah predavateljice se ameriški izobraževalni sistem bistveno razlikuje od slovenskega v tem, da profesor predava približno deset minut, nato pa sledi samostojno delo študentov na projektih v sodelovanju s podjetji, kjer skupaj izdelajo prototip izdelka. »Ne glede na to,  kaj razvijate, vedno razmišljajte, kdo je na drugi strani«, je pojasnila dr. Anja Svetina Nabergoj in pri tem predstavila še primer podjetja P&G, ki je v letu 2000 doživelo neuspeh zaradi slabega razumevanja potreb potrošnikov.

Drugačen način razmišljanja in drugačen pristop k potrošnikom lahko podjetje privedeta do velikega uspeha v svetu. Pri tem nastopi metodologija design thinking, ki z empatijo, idejami, viharjenjem možganov in s svojo lastno kreativnostjo ustvarja dodano in neprecenljivo vrednost za potrošnike.

Marina Ristič, EFnews

efnewskvadrat


Image gallery:

Related news

Publish your comment: