EF » EFnet » EFnews » Cutting Edge of Digital Mind: »Digitalizacija je pot do učinkovitejšega poslovanja«

Cutting Edge of Digital Mind: »Digitalizacija je pot do učinkovitejšega poslovanja«

21.09.2016,

V ponedeljek, 19. septembra 2016, se je v Narodni galeriji  v Ljubljani odvijala konferenca »Cutting Edge of Digital Mind« v organizaciji Centra poslovne odličnosti Ekonomske fakultete (CPOEF). Namen konference je bil pregled digitalnih trendov po svetu s primeri tujih praks na področjih telekomunikacije, bančništva, inoviranja poslovnih modelov ter avtomobilske industrije.

»Svet okoli nas se vse hitreje spreminja«

V uvodnem nagovoru je organizatorica digitalne konference  in direktorica CPOEF, Monika Lapanja, dejala, da je namen konference povezovanje znanj, idej in izkušenj s področja digitalizacije z različnimi strokovnjaki in profesorji. Omenjena digitalizacija je nujno potrebna za vsa obstoječa podjetja ter tista, ki počasi vstopajo na trg. S tem se je strinjala tudi prof. dr. Mojca Indihar Štemberger: »Preobrazba oziroma transformacija je potrebna za zaposlene, poslovne procese, poslovne modele, saj je to edini način za obstoj podjetij v današnjem krutem času.«

Digitalizacija omogoča, da s pomočjo najsodobnejših tehnik, ki so trenutno na voljo, pretvorimo analogne vsebine v digitalno obliko. »Vse več ljudi uporablja pametne telefone, tablične računalnike in dlančnike,« je izpostavila Milana Ognjenović,  Customer Experience Manager, Telenor banka. Pred kratkim je Telenor banka v Srbiji predstavila svojo prvo mobilno banko, ki je omogočila svojim komitentom enostaven in pregleden nadzor nad stroški bančnih storitev.

Novo obliko digitalizacije je predstavil tudi Davor Tremac, direktor Uberja za jugovzhodno Evropo: »Taksisti niso naši konkurenti. Platforma Uberja je transparentna. Z uporabo aplikacije Uber imamo dostop do podatkov o vozniku, o avtomobilu ter tudi o ceni. Vse transakcije gredo prek računov in kartic.«

 Davor Tremac je povedal, da  že dobro leto  uporabljajo storitve Uberja tudi na Hrvaškem. Sodeč po statistiki, narejeni v Zagrebu, približno 91 % ljudi vsakodnevno uporablja Uber zaradi fleksibilnosti voznika ter udobnosti same vožnje. Poleg tega Uber dobiva tudi dobre odzive turistov, saj jih vozijo vozniki, ki živijo v Zagrebu in njeni okolici, kar obiskovalcem bistveno polepša turistično potovanje.

Marina Ristič, EFnews

efnewskvadrat


Related news

Publish your comment:


Twitter: efljubljana