EF » EFnet » EFnews » Notranji branding: »Identiteta blagovne znamke je kot ledena gora«

Notranji branding: »Identiteta blagovne znamke je kot ledena gora«

19.04.2017,

V sredo, 12. aprila 2017, se je na Ekonomski fakulteti (EF) v Ljubljani odvijala predstavitev rezultatov doktorske raziskave »Zaposleni kot soustvarjalci blagovne znamke«. O pomenu notranjega brandinga, HR praks ter o vodenju je spregovorila asist. Katja Terglav, ki je to področje raziskovala v avtomobilski industriji. »Naši zaposleni so naši kupci, ki verjamejo v naš produkt,« je v uvodnem nagovoru izpostavila Katja Terglav. Pri ustvarjanju blagovnih znamk je zelo pomembna tudi naveza pri sodelovanju med HR oddelkom in trženjem. Zaposleni v podjetju namreč predstavljajo pomemben notranji branding. »Omogočiti jim moramo osebni pristop in postati del gradnje blagovne znamke s pomočjo različnih kanalov, kot so izobraževanje, delavnice, neformalni pogovori ter tedenski sestanki.« »Proces notranjega brandinga vpliva na prodajno uspešnost zaposlenih.« Vrednote, vizija ter osebnostne lastnosti so sestavine znanja o blagovni znamki. »Boljša kot je mentalna slika zaposlenega o blagovni znamki, večja je  njegova pripadnost podjetju,« je poudarila Katja Terglav. Pri tem je izpostavila še primere iz mednarodnih praks, kot je Ritz-Carlta, Zappos ter Southwest Airlines. Pri slednjem je poudarek na usmeritvi storitev v kupca ter zabavi zaposlenih. Ključna lastnost za obstoj podjetja na dolgi rok se namreč večidel skriva v zaposlenih, ki soustvarjajo blagovno znamko. Marina Ristić, EFnews efnewskvadrat 


Related news

Publish your comment:


Twitter: efljubljana