EF » EFnet » EFnews » Trije okusi bloganja: »Vedno bolj se kaže meja med profesionalci ter tistimi, za katere je denar na prvem mestu«

Trije okusi bloganja: »Vedno bolj se kaže meja med profesionalci ter tistimi, za katere je denar na prvem mestu«

04.04.2017

29. marca 2017 se je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani (EF) odvijal tako imenovani Business Brunch z naslovom Trije okusi bloganja. Na dogodku, ki je bil organiziran s strani Društva študentk poslovnih ved, so gostje Jure Marolt, Mateja Delakorda ter Ajda Sitar predstavili svoje ozadje ter pogled na kreativno ustvarjanje svojega bloga. Za vse tri je bilo bloganje v začetku hobi, ki se je kasneje preoblikoval v manjši vir zaslužka, danes pa jim to predstavlja glavni vir dohodka.

 

Pred leti je bilo pisanje blogov eno izmed tistih redkih stvari, za katero ljudje pravzaprav sploh niso vedeli, kaj točno je, saj je vse skupaj zvenelo nekako “hipstersko”. Skozi zlato dobo interneta je bloganje postalo vse bolj popularno in je danes skoraj že nek trend, ki ga preizkuša vse več ljudi. Na globalni ravni je trg že tako nasičen, da je pot do uspeha že skoraj nemogoča. Kot prvo je potrebno bloganje že v osnovi jemati z veseljem, kot hobi, in kot drugo je bistveno, da si v tem izjemno dober oz. drugačen. »Danes moraš biti prepričan, da je to nekaj, kar te veseli, brez skritih načrtov, da boš v pol leta obogatel ter potoval zastonj okoli sveta,« je še dodala Ajda Sitar.

 

V Sloveniji  je po mnenju vseh treh blogarjev zgodba popolnoma drugačna. Menijo, da se je sicer v zadnjih letih število slovenskih blogarjev nekoliko povečalo, vendar je še ogromno prostora ter potenciala. Kljub temu, da se je kvantiteta nekoliko povečala, pa nastaja problem, da kakovost počasi upada. Mateja Delakorda je dejala: »Vedno bolj se kaže meja med profesionalci ter tistimi, za katere je denar na prvem mestu.«  Čedalje več jih piše pod prisilo in se osredotočajo samo še na promocijo znamk s strani naročnikov, kar je eden izmed glavnih dejavnikov, zakaj je bloganje v Sloveniji vsak dan bolj razvrednoteno.

 

»Ljudi, ki živijo izključno od bloganja, lahko preštejemo na prste ene roke,« je dejal Jure Marolt. Če se ukvarjaš izključno s tem, potem delu ni ne konca ne kraja. Marolt, ki je po izobrazbi novinar, samega bloganja ne jemlje tako strogo resno, vendar meni, da se je potrebno znati ceniti. Pri promociji izdelkov je nujno, da izberemo tiste, ki so nam dejansko všeč, in da ne sprejmemo vsakogar. Najhuje je, ko bloganje postane obveznost in prenehamo pisati  ne zato, ker hočemo, ampak zato, ker moramo. »Če me bo enkrat nehalo veseliti, bom nehal še isti dan,« je še pripomnil Marolt.

 

Matej Jerele, EFnews

efnewskvadrat


Image gallery:

Related news

Publish your comment: