EF » EFnet » Gostovanja » Dilema marketinškega managerja: »Kdaj tvegati in kdaj ne?«

Dilema marketinškega managerja: »Kdaj tvegati in kdaj ne?«

07.01.2019,

V četrtek, 20. decembra 2018, je na predavanje v sklopu predmeta Strategic marketing management red. prof. dr. Tomaž Kolar povabil gosta Ranka Jelačo, člana uprave Telekoma in izkušenega marketinškega managerja.

Predavanje je temeljilo na praktičnih primerih, saj je Jelača v svoji več kot 20-letni karieri zasedal različne marketinške pozicije. Ko je pripovedoval svojo zgodbo, ki se je začela tako rekoč v diskoteki, je pojasnil, kako se je skozi organizacijo tematskih večerov naučil, kaj pomeni segmentacija in zakaj je pomembna. Na primeru projekta Cockta je izpostavil pomen unikatnosti in nekonvencionalnosti ter kako je danes to ključnega pomena v poplavi ponudbe neštetih znamk. Povedal je, kako je kot marketingar moral čez procese pregovarjanja in zagovarjanja, zakaj je npr. njegova odločitev pozicioniranja Cockte bila takšna, kot je bila, kako je bila popolnoma drugačna od povprečja in podobno.

Kar je morda najbolj presunljivo, je njegovo izhodišče, da se morajo vrednote in vizija posamezne blagovne znamke ujemati z vrednotami marketinškega managerja. To pravzaprav ni najbolj pogosto izraženo v teoriji, vsekakor pa ne na vrhu lestvice dejavnikov uspešnega marketinga.

Skozi celotno predavanje se je stkala rdeča nit, ki kaže na to, da je za dobrega tržnika treba imeti veliko poguma, si upati biti drugačen, unikaten in vztrajen kljub nasprotovanju drugih ljudi.  Ob koncu je še odgovoril na ”milijon evrov vredno vprašanje” enega od prisotnih študentov: »Kako vemo, kdaj je čas, da smo tržniki drzni, kdaj tvegati in kdaj ne?« Na začetku se mu je sicer malce zataknilo v smislu, da nihče ne ve odgovora na to vprašanje, a je hitro našel odgovor iz svojih izkušenj: »Preko poskusov in napak.« Tako se sčasoma naučimo tudi marketinške intuicije. Jelača je poudaril še, da je izjemno pomembno, da naučenemu in pridobljenemu znanju dodamo samozavesten pristop.

Danica Tajčman, EFnews

efnewskvadrat1


Image gallery:

Related news

Publish your comment: