EF » EFnet » Novice » Karierni sejem Delo mene išče kot stičišče med podjetji in študenti

Karierni sejem Delo mene išče kot stičišče med podjetji in študenti

19.04.2019,

V sredo, 17. aprila 2019, je Center poslovne odličnosti EF (CPOEF) v sodelovanju z člani Management Groupa na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani organiziral zaposlitveni sejem Delo mene išče, katerega primarni cilj je soočiti študente in zaposlovalce. Študentje so preko stojnic, predstavitev zaposlitvenih možnosti, interaktivnega predavanja, hitrih zmenkov ter kariernega svetovanja imeli priložnost stopiti korak bliže k želenim podjetjem in tako spoznati, kakšen kader si ti želijo.

Ob vstopu na trg dela imajo mladi že med študijem in po koncu študija največkrat željo, da bi dobili priložnost delati v poslovnem okolju, v katerem bodo lahko izkoristili vse svoje potenciale, predvsem na področju, ki jih zanima, kar je navadno prav v smeri, ki jo študirajo oziroma so jo študirali. To jim obenem omogoča, da osvojeno teoretično znanje, ki jim ga je skozi leta nudila fakulteta, tudi praktično unovčijo ter tako podjetjem prinesejo svežino in nove pristope. Na drugi strani pa se seveda srečamo z željami delodajalcev o tem, kakšen kader želijo imeti v svojih vrstah. Največ predstavnikov podjetij je bilo na dogodku enotnega mnenja, da si želijo predvsem angažirane mlade, ki imajo željo v podjetju ostati dalj časa. Želijo motivirane posameznike, ki stremijo k nenehnemu učenju. Obenem so poudarili, da predhodne izkušnje igrajo pomembno, a velikokrat ne ključno vlogo v procesu zaposlovanja.

Koordinatorka dogodka DMI 2019 Jana Benedik je o izvedbi dogodka povedala: »Namen dogodka je, da se ustvari neko bolj sproščeno okolje, kjer se bodo študentje počutili neobremenjeni v komunikaciji s podjetji in bodo k njim lažje pristopili.« Poudarila je, da se velikokrat zgodi, da študentje ne vedo, kako pristopiti k predstavnikom podjetij, saj jih je strah in mislijo, da morajo imeti že neko začrtano vizijo o tem, kaj si želijo. Prav zato je ta dogodek kot stičišče med podjetji na eni in študenti na drugi strani idealna priložnost za oboje, predvsem v smislu komuniciranja glede razlik v pričakovanjih. Zaključila je, da je eden izmed ciljev tudi »približati podjetjem to, da je danes treba ubrati drugačen pristop in več interakcije, če želijo v svoje vrste privabiti želene mlade kadre«.

Kljub temu da je dogodek zagotovo zahteval ogromno organizacije in obenem tudi koordinacije z vsemi podjetji, lahko z gotovostjo trdimo, da je znova postregel z bogatim programom in poskrbel, da so študentje stopili korak bliže podjetjem ter na drugi strani podjetja bliže študentom.

Anja Puc, EFnews

 

efnewskvadrat1


Image gallery:

Related news

Publish your comment: